La Companyia

Comparteix:

A "La Companyia" volem que la gent s’ho passi bé. Cerquem que tothom estigui informat, entretingut i distés. Per tot plegat comptarem amb la participació d’un munt de col·laboradors que són veritablement els que fan possible el programa. En les hores d'emissió per Andorra Televisió donem importància a l’esport i la cultura. Al llarg de la setmana a Ràdio Nacional, un munt de temàtiques ben diferents per donar cabuda a tot el que et pot interessar.

De dilluns a divendres de 15 a 16h RNA
De dilluns a dimecres de 14.15 a 15h ATV

Operadors de so: Oriol Piera, Martí Oliveras, Toni Escur i Ricard Porcuna.


La Companyia 22 de febrer de 2024

  • Temporada de Teatre, censura al teatre i estatut de l'artista

    Amb en Juanma Casero abordem la història de la censura al teatre. Ho fem des de Lope fins als nostres dies arran de la notícia del passat cap de setmana en que l’RCD Espanyol ha volgut cancel·lar una obra de teatre a la Sala Beckett de Barcelona!! Ens mirem l’agenda: Bipolar i repàs general a la presentació de la Temporada de Teatre! I per tancar ens fem ressò de l’estatut de l'artista, reglament que ha entrat en vigor ja aquest mes i que inclou novetats, com que els creadors puguin cobrar prestacions de la seguretat social.

  • Hibernation 2024

    Richard Capdevila, DJ Richy Vuelcom, ens porta una prèvia de l’Hibernation i ens anuncia una ‘preparty’ per a aquesta setmana. Sisena edició, que tindrà lloc del 21 al 24 de març (allarga la durada a tres nits), arriba amb una cinquantena de DJ’s i plats forts de la música techno i electrònica. El festival, les novetats, l’objectiu d’arribar a 10.000 assistents, ja que l'any passat en van aplegar 8.200, són els temes que enraonem amb en Richy.

  • Disciplina positiva. Educar sense crits ni càstigs

    Cristina Carbonell, gerent de www.cristic.com, ens explica que quan parlem de Disciplina Positiva, molts adults esperem trobar un conjunt d'eines educatives i màgiques que ens permetin abordar tots els desafiaments que trobem en el nostre dia a dia amb els infants, com podem aplicar l'educació positiva de manera efectiva?, quins són els seus fonaments? Les respostes amb la Cristina Carbonell.

  • ESLAND sí, ESLAND no i videojocs adaptats al cinema

    Kevin Ribeiro membre de Frikis Andorra ens porta la cara i la creu dels premis ESLAND, que van celebrar la seva tercera edició a Andorra, ens explica novetats i també ens recorda els videojocs que s’han adaptat al cinema.

Facebook

Twitter