La Companyia

Comparteix:

A "La Companyia" volem que la gent s’ho passi bé. Cerquem que tothom estigui informat, entretingut i distés. Per tot plegat comptarem amb la participació d’un munt de col·laboradors que són veritablement els que fan possible el programa. En les hores d'emissió per Andorra Televisió donem importància a l’esport i la cultura. Al llarg de la setmana a Ràdio Nacional, un munt de temàtiques ben diferents per donar cabuda a tot el que et pot interessar.

De dilluns a divendres de 15 a 16h RNA
De dilluns a dimecres de 14.15 a 15h ATV

Operadors de so: Oriol Piera, Martí Oliveras, Toni Escur i Ricard Porcuna.


La Companyia 6 de desembre de 2023

  • La COP28 amb Josep Tomàs

    A l’Espai de Ciència de La Companyia arriba una setmana més en Josep Tomàs. En aquesta nova visita fixa la seva mirada en la COP28, la Conferència de l’ONU sobre Canvi Climàtic. Moltíssims participants en altres cimeres han decidit no assistir a la COP28 perquè els Emirats Àrabs són un dels deu principals països de la indústria del petroli. La Unió Europea, el Regne Unit, els Estats Units i altres països van anunciar contribucions immediates per un total d'uns 400 milions de dòlars per als països amb menys recursos que pateixen els impactes del canvi climàtic. Tot i això, organitzacions de lluita contra el canvi climàtic van dir que aquesta quantitat és totalment insuficient per cobrir els costos dels estralls causats a tot el món pel canvi climàtic, que algunes fonts xifren en US$400.000 milions.

  • Afectació i efectes de l'IPC amb Aleix Mañosas

    Com ens afecta l’IPC?, quins són els seus efectes?, com repercuteix a les nostres butxaques?, podem treure profit de l’IPC?, pot servir per a estalviar?, o pel contrari, prou feina tindrem a cobrir la pujada dels preus de l'any nou? En traiem l’entrellat amb Aleix Mañosas, assessor financer i comptable a R&A Consultors.

Facebook

Twitter