Espai Neu

Comparteix:

Espai Neu és l'espai de neu de referència a Andorra Televisió. Un programa on es pot trobar tot el relacionat amb l'element blanc tractat de manera entretinguda i divertida. 

La competició és un dels aspectes que més protagonisme té, sobretot amb un seguiment de les curses nacionals organitzades des dels esquí clubs del país. També tenen cabuda les cites internacionals més destacades que tenen les estacions d'Andorra com escenari.
Reportatges, curses, i tot allò que passa sobre la neu, ho podeu trobar a Espai Neu, un programa que també trobareu a les xarxes socials Facebook i Twitter.

En aquesta pàgina trobaràs tots els capítols de l'Espai Neu de la temporada!


Espai Neu - T7 - Cap. 14

  • Espai Neu - La setmana més forapista: El Dorado i el Freeride World Tour

    Aquesta setmana ha estat marcada pel 'freeride'. Ordino-Arcalís Vallnord ha sigut protagonista en dues ocasions, amb la prova júnior d'El Dorado i amb la visita de la gran competició mundial d'aquesta disciplina, el Freeride World Tour. Us en portem les millors imatges. Al Pas de la Casa, a l'estadi Francesc Viladomat, es va disputar el Trofeu Crèdit Andorrà, organitzat per l'Esquí Club Pas de la Casa-Grau Roig. I tornem a parlar de múixing, després de la desaparició de la Pirena, viatgem fins als Campionats d'Espanya a Baqueira Beret. També gastronomia i els millors vídeos, com sempre!

Facebook

Twitter