Obert per vacances

Comparteix:

L’Obert per vacances és el magazín d'estiu en què repassem l'actualitat del país i del nostre entorn, entrevistem els protagonistes de la jornada, donem un cop d'ull a l'agenda cultural i parlem de ciència, cinema i notícies curioses.

De dilluns a divendres de 8 a 11h. i de 16 a 17h.


Obert per vacances 24 d'agost de 2016

  • Apunt de ciència, amb Josep Tomàs: el món és ara més verd que fa anys?

    A la tercera i darrera hora del programa, el Josep Tomàs ens amplia, com cada dia, la previsió del temps, i a l'Apunt de Ciència ens planteja una pregunta: "El món és ara més verd que fa anys?"

  • Entrevista a Ferran Prat, director del 8è Congrés Sàbiens

    Poc després de dos quarts de 10h, hem conversat una estona amb Ferran Prat, director del 8è Cogrés Sàbiens, que se celebrarà a la sala d'actes de l'hotel Roc Blanc, d'Escaldes-Engordany, el 8 i 9 d'octubre. El Ferran dirigeix a Ràdio Valira i durant la temporada regular el programa Sàbiens.

  • Entrevista a Latin Stride Flamenco

    L'estiu del guitarrista Manuel Alonso lluny de ser temps de descans s'ha convertit en uns mesos d'autèntic estrès laboral! Carregat de concerts, bolos com a mariatxi, o amb els Latin Stride flamenco no ha tingut gaires vacances i a més, en aquesta recta final dels mesos de calor, s'acaben de tancar durant una setmana a les Fontetes de la Massana per enregistrar el seu primer disc, el primer disc dels Latin Stride Flamenco, amb Jordi Barceló i Pablo Gómez. Una gravació trepidant que avui, en exclusiva, comentem a l'Obert per vacances i a l'espera de poder-nos comprar aviat el resultat.

Facebook

Twitter