La rotonda

Comparteix:

La rotonda cada setmana proposa diversos temes de l'actualitat social i cultural de país amb reportatges, convidats al plató i la teva participació a través de les xarxes socials.

La rotonda, amb Rosa Alberch. Divendres a les 14.15 i a les 21.20 h

Direcció i presentació: Rosa Alberch    Realització: Albert Aymamí    Producció: Eva Pons


La rotonda 15 de juny del 2018

  • La rotonda 1a Part - 12 hores d'esport Vall Banc contra el càncer

    Parlem de les "12 hores d'esport Vall Banc contra el càncer" amb la seva organitzadora i coordinadora, Marta Torruella. Es tracta d'una jornada lúdica i familiar perquè el públic s'animi a fer esport pels seus beneficis per la salut física i mental, i aprofiti per conèixer els serveis d'Assandca.

  • La rotonda 2a Part - El Jambo Street Music comença a sonar pels carrers d'Andorra la Vella

    Els organitzadors del Jambo Street Music Oriol Vilella i Toni Colom, el músic de High Voltage i fotògraf Juli Barrero i el músic de Migue Reaction Toni Saigi "Chupi" expliquen les seves sensacions a poques hores perquè els carrers del Centre Històric d'Andorra la Vella s'omplin de música per una nova edició del festival de música al carrer, Jambo Street Music. Aprofiten per reivindicar la importància d'aquest tipus d'esdeveniments per als músics.

Facebook

Twitter