Comparteix:
La rotonda cada setmana proposa diversos temes de l'actualitat social i cultural de país amb reportatges, convidats al plató i la teva participació a través de les xarxes socials.
La rotonda, amb Rosa Alberch. Divendres a les 14.15 i a les 21.20 h
Direcció i presentació: Rosa Alberch Realització: Albert Aymamí Producció: Eva Pons
De l'1 al 3 de maig es fa el saló de La Massana Còmic. En aquest capítol parlem amb l'il·lustrador i membre de l'ARCA Jordi Planellas i la consellera de cultura, Jael Pozo sobre la 19a edició. A més Jordi Planellas ens explica l'experiència de la signatura del seu còmic "Història Digital de Catalunya", a la fira del llibre a Barcelona.
Primera Marató de donació de sang: El 27 d'abril s'ha organitzat la primera marató de sang a Andorra. La Judit Pedrós ens acosta un reportatge d'un gest solidari i que pot ajudar a salvar vides.
Les dietistes Katia Durich i Marta Pons acompanyades d'Stéphanie García, de l'associació de pares de Col·legis de l'Ensenyament Francès a Andorra la Vella, ens expliquen una iniciativa que surt arran del programa Nereu, contra la obesitat infantil. Es tracta de d'ensenyar-los a elaborar els seus propis plats per guanyar en varietat i qualitat d'aliments.
Mossèn Francesc Xavier Parés: Coneix el trajecte de 50 anys de sacerdoci de Mossèn Parés. Va ser rector de la parròquia d'Escaldes- Engordany. És mestre de ceremònies de la catedral de Santa Maria d'Urgell, arxipreste de l’Alt Urgell i Delegat diocesà de Pastoral Sacramental i Litúrgia, entre d'altres.
Coneixem el trajecte de 50 anys de sacerdoci de Mossèn Francesc Xavier Parés. Va ser rector de la parròquia d'Escaldes- Engordany. És mestre de ceremònies de la catedral de Santa Maria d'Urgell, arxipreste de l’Alt Urgell i Delegat diocesà de Pastoral Sacramental i Litúrgia, entre d'altres.