Comparteix:
Cada matí, de dilluns a divendres, entre les 8 i les 12h Gabriel Fernàndez capitaneja un gran equip amb Thierry Morat i Ricard Porcuna i t'explica el que passa a Andorra i al món amb l'objectiu d'enganxar-te a una idea de ràdio, fresca, divertida i sense complexos. Si estaves esperant aquest programa fantàstic i si no l'estaves esperant millor perquè et sorprendrà.
De dilluns a divendres de les 8 a les 12h
Gemma Riu ens explicava, divendres passat, que de petita va patir abusos sexuals. A Andorra no s'han detectat casos, segur que és perquè hem decidit mirar cap a una altra banda, no perquè aquestes coses no passin al país. Sé que fa mal pensar-ho, que fa fàstic, però encara em faria més mal i més fàstic que penséssim que no passa.
Divendres vam tenir al programa una d'aquelles entrevistes en què notes que les paraules de qui xerra amb tu, estan aturant les tasques de qui escolta la ràdio. La Gemma Riu ens va explicar que va patir abusos sexuals. Si fins ara no s'han detectat casos serà, segur, perquè hem decidit mirar cap a una altra banda, no perquè aquestes coses no passin a Andorra.
La cap de l'Agència de Protecció de Dades d'Andorra és la persona que més atenció ha generat als mitjans els darrers dies. Resma Punjabi ens acompanya per donar la seva versió sobre la polèmica que l'ha acabat enfrontant amb tots els partits que formen part del Consell General.
Resma Punjabi, cap de l'Agència de Protecció de Dades d'Andorra ens acompanya per donar la seva versió sobre la polèmica que l'ha acabat enfrontant amb tots els partits que conformen el Consell General. Ella és la persona que ha generat més atenció als mitjans els darrers dies i ens en vol donar tots els detalls.
Aquest cap de setmana comença el ClassicAnd, que viurà la segona edició del festival, aixecant encara més expectació que la primera. El director artístic, Joan Anton Rechi, ens visita per comentar tots els detalls d'aquesta nova edició, que no deixarà ningú indiferent.
Concòrdia ha entrat una demanda d’informació sobre la quantitat de béns immobles transmesos amb un caràcter especulatiu. El conseller general de Concòrdia, Pol Bartolomé, ens atén per donar-nos-en tots els detalls, ho fem en la trucada d'actualitat.
Àxel Esteve ha deixat l'esquí de competició. L'esportista andorrà ens acompanya al programa per explicar-nos la seva decisió, fer un repàs de la seva trajectòria i compartir amb nosaltres la intensa barreja d'emocions que el travessen després de prendre una determinació tan transcendent.
Emma Juan ha estat premiada amb una beca Fullbright, una oportunitat fantàstica que revela el seu nivell acadèmic i que li obre un ventall enorme de possibilitats de futur. Ens acompanya a l'estudi per explicar-nos els seus objectius de cara al nou curs.
Ens situem a Borriana, Castelló, on la regidoria de Cultura, que ostenta Vox, ha fet eliminar del catàleg de la biblioteca municipal les pel·lícules de Barbie i 20.000 espècies d'abelles per la seva marcada ideologia de gènere i LGTB. Parlem de la malaltia de la bufetada i, finalment, ens centrem en la història de la periodista xinesa, Zhang Zhan.
Cristina Llau ens acompanya per parlar de les probabilitats de baixada de tipus que el Banc Central Europeu farà el pròxim 6 de juny. Fem un repàs de l'històric dels últims temps, comentant el que suposa aquesta baixada i cap a on anem. A banda, ens fixem en els índexs nord-americans, que toquen màxims.
Cinemes Illa Carlemany presenta dues estrenes. La nova entrega de Mad Max amb Furiosa?, que aprofundeix en la història d'un dels millors personatges de la saga. Hasta el fin del mundo ens situa a la dècada del 1860 on la guerra de Successió separarà els protagonistes. Finalment, comentem la proposta de l'Alliance, Rosalie.