Comparteix:
Cada matí, de dilluns a divendres, entre les 8 i les 12h Gabriel Fernàndez capitaneja un gran equip amb Thierry Morat i Ricard Porcuna i t'explica el que passa a Andorra i al món amb l'objectiu d'enganxar-te a una idea de ràdio, fresca, divertida i sense complexos. Si estaves esperant aquest programa fantàstic i si no l'estaves esperant millor perquè et sorprendrà.
De dilluns a divendres de les 8 a les 12h
...Andorra és un lloc petit i com a lloc petit que és, a pesar de la nostra condició de país, els rumors circulen a tota velocitat. Com un pinball. I molts cops del rumor a la notícia hi ha un pas. Però molts cops no....
Avellanes i nous. Avui és dijous. Si mai havies havies escoltat aquest rodolí és oerquè segurament no exisitia. És un espai d'Anna Mata i Gabriel Fernàndez.
Avui el cafè ens serveix per posar la mirada en Marc Vilallonga, el vicepresident de l'Associació d'assessors tributaris i fiscals. En els temps que corren parlar una bona estona amb un expert en fiscalitat és un tresor.
Fins ara per descriure David Micó haviem de dir que era un cantan que feia de bomber o un bomber que feia de cantant. Ara, també li hem de dir escriptor perquè presenta llibre i es diu 'El último blues'.
El programa es vesteix de festa cada dia que vé Ruth Casabella a parlar-nos de les properes activitats dels museus del país. A més, durant la secció, hem trucat l'actor Roger Coma que avui presenta 'Menú Tancat' al teatre comunal d'Andorra la Vella.
Les novetats de la cartellera dels cinemes Illa Carlemany ens arriben, com sempre, els dijous. Avui a les rodalies de l'estudi s'ha escoltat "Jason Statham és guapo" i aquesta és la nostra contribució al setè art.
El president del grup parlamentari de Concòrdia ens atèn per parlar de la llei d'amnistia del cas BPA.
El Consell Comarcal de l'Alt Urgell ha posat en marxa aquestra iniciativa per promoure relacions afectives sanses i sense violència. Ens ho explica la tècnica de Joventut, Íngrid Colilles.
Mercedes Campos ens explica la fascinant història al darrere del quadre 'El sopar d''Emmaús'. Història amb crispetes de la bona.
Avui el cafè ens serveix per posar la mirada en Marc Vilallonga, el vicepresident de l'Associació d'assessors tributaris i fiscals. En els temps que corren parlar una bona estona amb un expert en fiscalitat és un tresor.