Comparteix:
A D’amagatotis ens agrada veure la vida quotidiana des d’un punt de vista més informal. En aquest espai de Ràdio Nacional dirigit i presentat per Joel Romero, cada dissabte de la tardor-hivern del 2018 t'hem apropat temes vinculats a la tecnologia, els videojocs, la història o el cinema amb un toc més lleuger. Perquè coneixement i humor poden anar de la mà. Tot plegat acompanyat d’una entrevista que ha estat l’eix del programa.
Segur que a molts de vosaltres us ha amoïnat el fet de no trobar feina, al bis-a-bis d'aquesta setmana parlem amb tota una experta en evitar aquest fet. La creadora de l'aplicació 'AndJobNow' ens fa una visita per descobrir allò més amagat a l'hora de trobar feina.
L'anglès i les seves curiositats són novament el tema a tractar en aquesta nova secció d'Excuse me. Aquest cop, la Valeria esta acompanyada d'una luxurious guest com Alondra. Avui ens toca aprendre sobre les festes americanes i el seu significat.
Torna la secció més gamberra del D'Amagatotis amb el company Oriol Trulls. Aquest cop parlem de rap espanyol amb les cançons d'artistes com Chojin, SFDK, Nach i altres.