Comparteix:
Amb més de 30 anys d’experiència, l’Institut de Música s’ha consolidat com el centre musical de referència al Principat. El seu ampli i variat cos docent permet al ciutadà adquirir una formació de nivell professional en qualsevol de les especialitats instrumentals que s’imparteixen.
Mitjançant aquest canal i a través dels diferents capítols que l’integren, es pot gaudir d’una selecció musical variada, ja sigui en la vessant instrumental – solistes, duos, trios i conjunts instrumentals varis -, com d’estil musical. Tot i la joventut dels alumnes participants, la qualitat musical reflecteix el treball pedagògic del centre: un producte i servei íntegrament nacional.
Aquest any el programa arriba a la seva quarta temporada. Cada setmana al blog us ampliem els continguts del programa amb la informació i fotografies dels rodatges.
L’impressionisme va ser un moviment musical europeu en la música clàssica sorgit a finals del segle XIX i la primera meitat del segle XX, sobretot en la música francesa, amb la necessitat dels compositors de provar noves combinacions d’instruments per tal d’aconseguir una riquesa tímbrica més gran. Dos dels principals compositors d’aquest moviment son Claude Debussy i Maurice Ravel. En aquest capítol escoltem les interpretacions d’ Eloi Pérez, Míriam Manubens i l’orquestra de l’IM dirigida per Toni Gibert.