Això ja no va a missa

Comparteix:

L'Això ja no va a missa és el programa amb més humor de Ràdio Nacional. Cada setmana parlem de temes d’actualitat, amb el Josep Maria Cucalón, de curiositats de casa i de fora amb el Toni González, de Ransol, i de jazz a l'espai "And-Jazz" amb el Josep Maria Ubach. Continuem fent teatre amb el Xavi Fernández i estrenem un nou L'Esport K Fort! amb Jaume Tomàs. I els divendres, " De Ripoll, ni lloc ni poll! ", en companyia d'en Miqui Ripoll. A més a més, presentem quatre espais nous els dimarts amb música, actualitat de la nit andorrana, curiositats del rock i història dels radioaficionats. Cada dia, en el tram final del programa, torna el gran Pep Ramos , el nostre cuiner de capçalera en l'epai "Qui té la paella pel mànec fa anar l’oli on vol". 

Suem la sotana cada dia de dilluns a divendres a les 12h.

Correu electrònic: aixonovaamissa@rtva.ad      Tfn: (+376) 873777

Direcció i presentació: Òscar Royo      


Això ja no va a missa 06 de febrer de 2020

  • Això ja no va a missa 06 de febrer de 2020

    Obrim la missa amb oblit important, fora de lloc i fins i tot perillós. Us comentem totes les estrenes previstes per demà al cinema abans de rebre al Jaume Tomàs amb la cara "B" de l'esport, avui amb un tema força divertit. Per acabar, anem cap a l'Era d'en Jaume, allí el Pep Ramos ens prepara un pollastre a la taronja.

  • L'esport k fort! Mascotes!

    El Jaume Tomàs ens parla avui de mascotes esportives. Algunes més recordades que no pas d'altres. Quines us venen al cap? El Cobi?....Naranjito?...el Brut?. A veure per a on ens sorprèn?

  • Panxacontents: Que fas pollastre?

    Des de l'Era d'en Jaume de Llorts, el Pep Ramos ens prepara per aquest dijous un espectacular pollastre a la taronja.