Comparteix:
L'Això ja no va a missa és el programa amb més humor de Ràdio Nacional. Cada setmana parlem de temes d’actualitat, amb el Josep Maria Cucalón, de curiositats de casa i de fora amb el Toni González, de Ransol, i de jazz a l'espai "And-Jazz" amb el Josep Maria Ubach. Continuem fent teatre amb el Xavi Fernández i estrenem un nou L'Esport K Fort! amb Jaume Tomàs. I els divendres, " De Ripoll, ni lloc ni poll! ", en companyia d'en Miqui Ripoll. A més a més, presentem quatre espais nous els dimarts amb música, actualitat de la nit andorrana, curiositats del rock i història dels radioaficionats. Cada dia, en el tram final del programa, torna el gran Pep Ramos , el nostre cuiner de capçalera en l'epai "Qui té la paella pel mànec fa anar l’oli on vol".
Suem la sotana cada dia de dilluns a divendres a les 12h.
Correu electrònic: aixonovaamissa@rtva.ad Tfn: (+376) 873777
Direcció i presentació: Òscar Royo
El Toni González ens parla avui d'història i propietats dels cítrics. Parlem de taronjes, de llimones i de mandarines. Tot plegat, prou curiós i instructiu.
Avui obrim la missa amb la curiosa història d'un carter americà que no ho porta massa bé amb un club nudista. En el "tocats i sonats" recordem dates de la que possiblement serà la darrera gira de Rosendo i destaquem l'única actuació de Katiy Perry a l'estat espanyol. Ens visiten el Toni González i el Joan Saurí per parlar de "coses" i de radioafició respectivament. Els darrers minuts per a la cuina del Pep Ramos i per la història de les cançons.
El Pep Ramos ens presenta en aquesta jornada un plat de ratatouille amb ous ferrats.
El Joan Saurí ha batejat l'espai d'avui "Servei i Hobby".Descobrirem moltes més coses de l'apassionant món dels radioaficionats en el capítol set.