Comparteix:
L'Això ja no va a missa és el programa amb més humor de Ràdio Nacional. Cada setmana parlem de temes d’actualitat, amb el Josep Maria Cucalón, de curiositats de casa i de fora amb el Toni González, de Ransol, i de jazz a l'espai "And-Jazz" amb el Josep Maria Ubach. Continuem fent teatre amb el Xavi Fernández i estrenem un nou L'Esport K Fort! amb Jaume Tomàs. I els divendres, " De Ripoll, ni lloc ni poll! ", en companyia d'en Miqui Ripoll. A més a més, presentem quatre espais nous els dimarts amb música, actualitat de la nit andorrana, curiositats del rock i història dels radioaficionats. Cada dia, en el tram final del programa, torna el gran Pep Ramos , el nostre cuiner de capçalera en l'epai "Qui té la paella pel mànec fa anar l’oli on vol".
Suem la sotana cada dia de dilluns a divendres a les 12h.
Correu electrònic: aixonovaamissa@rtva.ad Tfn: (+376) 873777
Direcció i presentació: Òscar Royo
Avui obrim amb una demostració policial que va tenir un final inesperat. En el "Tocats i Sonats" celebrem el 30è aniversari de la primera aparició dels Sipmsons a la televisió. Ens visiten el Xavi Fernández, l'Oriol Vilella i el pep Ramos que ens parlen respectivament de teatre, de música i de cuina, i així tancarem la parada fins demà.
L'Oriol Vilella ens parla del segon disc en solitari del gran Lou Reed. "Transformer" (1972) és un dels seus millors treballs, un disc per a tota la família. meravellós i que entra fantàsticament bé per l'orella. "Vicious", "Walk on the wild side" o Satellite o love" van rebre en el seu dia els aplaudiments dels fans així com el de la crítica.
El Xavi Fernández ens porta cap a la sala Joan Brossa de Barcelona. Allí, des de demà dimecres i fins el dia de reis, hi podem veure l'obra "Veus que no veus". Números clàssics de circ en versió femenina. Al damunt de l'escenari i sota la direcció del Joan Arqué, Pepa Plana i Noël Olivé.
Des de l'Era d'en Jaume de Llorts, el Pep Ramos ens prepara unes patates de morter. Una manera curiosa i alhora divertida de cuinar.