Comparteix:
L'Això ja no va a missa és el programa amb més humor de Ràdio Nacional. Cada setmana parlem de temes d’actualitat, amb el Josep Maria Cucalón, de curiositats de casa i de fora amb el Toni González, de Ransol, i de jazz a l'espai "And-Jazz" amb el Josep Maria Ubach. Continuem fent teatre amb el Xavi Fernández i estrenem un nou L'Esport K Fort! amb Jaume Tomàs. I els divendres, " De Ripoll, ni lloc ni poll! ", en companyia d'en Miqui Ripoll. A més a més, presentem quatre espais nous els dimarts amb música, actualitat de la nit andorrana, curiositats del rock i història dels radioaficionats. Cada dia, en el tram final del programa, torna el gran Pep Ramos , el nostre cuiner de capçalera en l'epai "Qui té la paella pel mànec fa anar l’oli on vol".
Suem la sotana cada dia de dilluns a divendres a les 12h.
Correu electrònic: aixonovaamissa@rtva.ad Tfn: (+376) 873777
Direcció i presentació: Òscar Royo
Avui obrim la missa amb una pluja de bitllets a Galícia. En el "Tocats i Sonats" escoltem per primera vegada a RNA el nou tema dels "Pearl Jam" (molt diferent del que han fet fons a dia d'avui). El Miqui Ripoll s'ha llegit el darrer informe del CRES i s'ha quedat amb la cobla del que més preocupa als ciutadans. Tanquem el programa amb la cuina del pep Ramos des de l'Era d'en Jaume de Llorts.
El Miqui s'ha llegit el darrer informe del CRES i ha vist que l'habitatge continua sent un dels principals problemes que preocupa a la gent. Avui, amb cançons, intentarem entendre i excplicar el tema.
Des de l'Era d'en Jaume, el pep Ramos ens prepara per tancar la setmana unes mandonguilles amb calamars.