Comparteix:
L'Això ja no va a missa és el programa amb més humor de Ràdio Nacional. Cada setmana parlem de temes d’actualitat, amb el Josep Maria Cucalón, de curiositats de casa i de fora amb el Toni González, de Ransol, i de jazz a l'espai "And-Jazz" amb el Josep Maria Ubach. Continuem fent teatre amb el Xavi Fernández i estrenem un nou L'Esport K Fort! amb Jaume Tomàs. I els divendres, " De Ripoll, ni lloc ni poll! ", en companyia d'en Miqui Ripoll. A més a més, presentem quatre espais nous els dimarts amb música, actualitat de la nit andorrana, curiositats del rock i història dels radioaficionats. Cada dia, en el tram final del programa, torna el gran Pep Ramos , el nostre cuiner de capçalera en l'epai "Qui té la paella pel mànec fa anar l’oli on vol".
Suem la sotana cada dia de dilluns a divendres a les 12h.
Correu electrònic: aixonovaamissa@rtva.ad Tfn: (+376) 873777
Direcció i presentació: Òscar Royo
El Luismi Pérez ens fa la previsió de la jornada i ho allarga a les properes 48 hores. En l'apunt científic ens parla de les taques solars.
El Joan Pieras ens parla avui de còmics que passaran pel filtre de Hollywood de cara al 2018. Evidentment que els superherois de l'Univers Marvel creat per Stan Lee i Jack Kirby són un absolut filó per a la indústria del cinema. (X-men n'és un exemple).
Avui obrim la missa amb l'empipada que porta el rei de Bèlgica amb l'empresa Burger King. En el tocats i sonats recordem l'adéu als escenaris de Raimon i la defunció als 69 anys de Gregg Allman (el l´´ider de The Allman Brothers Band). Ens visiten el Joan Pieras i el Luismi Pérez per parlar de còmics i de meteo respectivament i tanquem amb la cuina del Pep Ramos.