Comparteix:
Cada tarda fem una ullada a tot allò que ens aporta i que ens fa passar una bona estona, ens plantegem l’actualitat des de la informació, per ser més crítics, però també més solidaris i responsables. Estem pendents del que és tendència en música, en moda i en gastronomia; recuperem els clàssics de la literatura i descobrim les novetats cinematogràfiques. Naveguem a la recerca de noves propostes a través de l’univers online, des del nostre lloc web.
A Cara o Creu comptem amb la col·laboració de diferents veus del teixit social del nostre entorn que ens aporten el punt de vista del que ells viuen i sobretot comptem amb la pluralitat de tots els que ens seguiu.
Som el David Carmona, la Viviana Besolí, la Meri Picart i la Lourdes Prat, de dilluns a divendres entre les tres i les sis, passem la tarda amb tu. Escolta'ns, mira'ns, consulta'ns... Cara o Creu
https://www.facebook.com/Caraocreu https://twitter.com/Cara_o_creu
Desprès de fer el cafè a Lleida, fem una repassada a l'Agenda amb la Meri Picart i connectem amb els pilots de Multisegura al Panda raid, que avui fan la seva primera etapa. Els romàntics anglesos i la seva emprenta a les nostres ànimes, avui la nostra lleraferida Eva Arasa està a la seva salsa. La cuina de quaresma no acaba amb el bacallà, el Josep Maria Troguet actualñitza les tradicions a la taula. la celebració del Dia Internacional de da dona treballadora, el motiu de reflexió del Rosell a La Contra. La Pili Borra ens explica com llegir les etiquetes dels aliments, i ens aconsella menjar aliments frescos, els que no necessiten etiquetes. Avui ens relacionarem amb els robots a l'espai de Ciència ficció del Ricard de la Casa.
L'agenda setmanal amb la Meri Picart
avui la nostra lleraferida Eva Arasa està a la seva salsa
el Josep Maria Troguet actualitza les tradicions a la taula
el motiu de reflexió del Rosell a La Contra
i ens aconsella menjar aliments frescos, els que no necessiten etiquetes
Avui ens relacionarem amb els robots a l'espai de Ciència ficció del Ricard de la Casa
Fet a Andorra; la cervesa Dama Blanca. Programació d' estiu i coca de Sant Pere