Comparteix:
Cada tarda fem una ullada a tot allò que ens aporta i que ens fa passar una bona estona, ens plantegem l’actualitat des de la informació, per ser més crítics, però també més solidaris i responsables. Estem pendents del que és tendència en música, en moda i en gastronomia; recuperem els clàssics de la literatura i descobrim les novetats cinematogràfiques. Naveguem a la recerca de noves propostes a través de l’univers online, des del nostre lloc web.
A Cara o Creu comptem amb la col·laboració de diferents veus del teixit social del nostre entorn que ens aporten el punt de vista del que ells viuen i sobretot comptem amb la pluralitat de tots els que ens seguiu.
Som el David Carmona, la Viviana Besolí, la Meri Picart i la Lourdes Prat, de dilluns a divendres entre les tres i les sis, passem la tarda amb tu. Escolta'ns, mira'ns, consulta'ns... Cara o Creu
https://www.facebook.com/Caraocreu https://twitter.com/Cara_o_creu
Ja tenim a l'estudi a Diana Pérez amb pautes per incrementar l'estratègia online de la nostra empresa
la Diana Pérez ens interpreta les conclusions de l'informe Deloitte
Tripadvisor és un altaveu de la industria del turisme on la gent expressa la seva opinió i les empreses han d'estar on estan els seus clients, un fenòmen exemplar d'empresa del SXXI que analitzem amb el Fernando Blanco
valorem els avantatges i desvantatges de les empreses i la seva presencia a les xarxes amb la Diana Pérez
Tipus de continguts publicables a les diferents xarxes segons els objectius que es vulguin aconsseguir, la Diana Pérez ens dóna les claus
un fenomen típic de l'era d'Internet, com el dels rumors virals, es produeix quan algú o una institució intenta silenciar alguna informació i aconsegueix l'efecte contrari: circula molt més que si no hagués rebut aquesta publicitat involuntària, el tema que ens proposa el Fernando Blanco.
Gestionar la reputació on line, el paper de la comuniació en moments de crisis d'empresa a través de la xarxa, en parlem amb la Diana Pérez
Clotilde, polítics que llegeixen i demoscopia versus previsions del twitter, analitzem les eleccions des de l'espai de comunicació amb el Fernando Blanco
Terminologia i momencaltura tecnòlogica, el nou lèxic de la comuniació amb la Diana Pérez
Analitzem els diferents espots electorals dels candidats a les eleccions de l'1 de març, ho fem amb el Fernando Blanco a l'espai de comunicació
Fet a Andorra; la cervesa Dama Blanca. Programació d' estiu i coca de Sant Pere