Cara o Creu

Comparteix:

Cada tarda fem una ullada a tot allò que ens aporta i que ens fa passar una bona estona, ens plantegem l’actualitat des de la informació, per ser més crítics, però també més solidaris i responsables. Estem pendents del que és tendència en música, en moda i en gastronomia; recuperem els clàssics de la literatura i descobrim les novetats cinematogràfiques. Naveguem a la recerca de noves propostes a través de l’univers online, des del nostre lloc web.

A Cara o Creu comptem amb la col·laboració de diferents veus del teixit social del nostre entorn que ens aporten el punt de vista del que ells viuen i sobretot comptem amb la pluralitat de tots els que ens seguiu.

Som el David Carmona, la Viviana Besolí, la Meri Picart i la Lourdes Prat, de dilluns a divendres entre les tres i les sis, passem la tarda amb tu. Escolta'ns, mira'ns, consulta'ns... Cara o Creu 

https://www.facebook.com/Caraocreu           https://twitter.com/Cara_o_creu


Cara o Creu, dilluns 9 de març de 2015

Parlarem de la història dels passadors durant la segona guerra mundial amb l'historiador Claude Benet. Connectarem amb Lleida amb el nostre company Joan Ramón Ribé. la nostra lletraferida Elena Aranda ens explica conceptes com literatura de gènere, novel·la romàntica i art versus artesania. El Jazz de New Orleans, el pas de la música tradicional criolla als estàndars universals, primer capítol amb el Jordi Domingo. Que ens deixa la celebració del dia mundial de la dona treballadora, ho comentem amb el Rosell a La contra. El gluten, la proteïna bàsica d'alguns cereals, comentem el per què de la seva toxicitat amb la Pili Borra. La Meri Picart ens porta tots els acte inclosos en l'agenda de la setmana i fem especial menció a la primavera poetica que ens te preparada l'ambaixada de Framnça a Andorra.  

Facebook

Twitter