Cara o Creu

Comparteix:

Cada tarda fem una ullada a tot allò que ens aporta i que ens fa passar una bona estona, ens plantegem l’actualitat des de la informació, per ser més crítics, però també més solidaris i responsables. Estem pendents del que és tendència en música, en moda i en gastronomia; recuperem els clàssics de la literatura i descobrim les novetats cinematogràfiques. Naveguem a la recerca de noves propostes a través de l’univers online, des del nostre lloc web.

A Cara o Creu comptem amb la col·laboració de diferents veus del teixit social del nostre entorn que ens aporten el punt de vista del que ells viuen i sobretot comptem amb la pluralitat de tots els que ens seguiu.

Som el David Carmona, la Viviana Besolí, la Meri Picart i la Lourdes Prat, de dilluns a divendres entre les tres i les sis, passem la tarda amb tu. Escolta'ns, mira'ns, consulta'ns... Cara o Creu 

https://www.facebook.com/Caraocreu           https://twitter.com/Cara_o_creu


Cara o Creu, dimecres 25 de juny de 2014

El debat de l'eutanàsia, la no inclusió del Front Nacional a Brusel·les, i les rebaixes a París, la Desi Forcadell ens porta tota l'actualitat de França. Dues activitats musicals per l'estiu a Escaldes, l' Anna Garcia del Comú ens comenta el programa. Activitats Culturals a l'estiu a La Massana, en parlem amb la Montse Checa. La Vida On Line amb l'Elena Aranda. Fer la maleta de l'estiu, segons la teva destinació amb el Flavio. Novetats musicals que venen a més dels èxits de l'estiu. 

Facebook

Twitter