Becaris

Comparteix:

Becaris és el magazín de les tardes a RNA (94.2 FM). Cada tarda aprofundim en temes culturals, esportius i d'actualitat, parlem de tendències, gastronomia, salut i de tot allò que pot ser del vostre interès de dilluns a divendres de 15h a 18h.

Direcció i presentació: Xavier Albert
Producció: Àlex Moldes
Control de so: Ricard Porcuna i Martí Oliveras


Becaris 28 de març de 2023

  • Voluntariat un cop jubilat amb Cooperand

    Javier Morales, responsable de la formació del voluntariat i Xavier Zabala, un dels candidats que viatjarà com a voluntari i que està jubilat, a més en Xavier és voluntari a l’hospital. Animar a més gent gran a fer un voluntariat, a donar l’empenta necessària pera posar el nostre granet de sorra per a un món millor. Sempre podem fer alguna cosa més pels altres i que la vida no s’acaba amb la jubilació!!

  • L'esport i les relacions socials

    Òscar Cerezo, responsable de pàdel a Princiesport ens parla de com l'esport es converteix en una eina facilitadora per trobar nous amics o companys amb els mateixos interessos. L’Òscar també ens explica tot el que ens aporta l’esport, capacitat d'empatia, solidaritat, una millora en el rendiment físic i l'autoconfiança, i com ens allunya de prejudicis i complexos, i si a més és a l'aire lliure, totes aquestes sensacions es multipliquen.

  • Nou màster en Analítica de dades

    Josep Fortó, director del Centre d'Estudis Empresarials i Tecnològics de la Universitat d’Andorra ens exposa i explica el nou màster en Analítica de dades de la Universitat d’Andorra.

  • Rosa Galobardes, Àlex González i Marc GG

    Rosa Galobardes presidenta de l'Associació Marc G.G. i el seu fill Àlex González ens visiten en el marc del projecte dotzexdotze. La pèrdua d’un ésser estimat sempre és una situació difícil de suportar. Rosa Galobardes ha escrit les seves vivència i experiència en un llibre que porta per títol «Sempre junts. La il·lustració del llibre és del germà gran del Marc, l’Àlex González, i representa la història de la seva família davant la pèrdua del Marc a través de la figura de la seva mare.

Facebook

Twitter