Dia E

Comparteix:

Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.

Dia E, amb Joan López. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h

Direcció i presentació: Joan López    Realització: Xavi Fajardo    Producció: Eva Pons


Dia E - Programa 125 - 17/03/2014

  • Dia E - 1a part- Andorra Esquaix Show

    Rosell, organitzador del Andorra Esquaix Show ens parlarà de la setmana passada, dedicada a aquest esport al centre comercial Illa Carlemany, amb la instal·lació d'una pista de vidre.

  • Dia E - 2a part- Final de la fase regular de futbol

    En futbol, parlarem del final de la fase regular, que ha tingut lloc aquest cap de setmana. Representació dels 4 equips que jugaran el playoff pel títol vindran al plató.

Facebook

Twitter