Comparteix:
Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.
Dia E, amb Joan López. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h
Direcció i presentació: Joan López Realització: Xavi Fajardo Producció: Eva Pons
Stefi Troguet ens parla del seu pròxim repte, dins el projecte de coronar els 14 vuitmils del planeta sense oxigen suplementari. L'alpinista repeteix al costat de Nirmal Purja en una expedició que la portarà a l'Everest i el Lhotse. Després de fer el cim del K2 l'any passat, reconeix que afronta el desafiament amb més experiència, però alhora més conscient de la dificultat que es trobarà. El mes vinent marxarà cap el Nepal i la intenció és atacar el cim a final de maig.
Repassem l'actualitat esportiva del cap de setmana.
Després de repassar el cap de setmana, amb Oriol Olm parlem d'uns Mundials d'esquí de muntanya històrics per a la delegació tricolor. Olm ens ha portat l'or que va guanyar a la cursa vertical i el bronze dels relleus mixt fent parella amb Lea Ancion. També parlem del seu final de temporada, amb cites encara per davant com la Pierra Menta o la Copa del Món.
S'ha celebrat la sisena edició de l'Skimo Femení a Pal Arinsal i ens acompanyen al plató dues de les participants, Verònica Descarrega, en raquetes, i Roser Miró, en esquí de muntanya. Han estat presents en totes les edicions i ens parlen de com han viscut l'evolució de la prova, que enguany ha fet rècord de participació i manté el vessant solidari amb una part de la recaptació destinada a l'associació AUTEA.