Dia E

Comparteix:

Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.

Dia E, amb Joan López. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h

Direcció i presentació: Joan López    Realització: Xavi Fajardo    Producció: Eva Pons


Dia E - Programa 294 - 17 de desembre de 2018

  • Dia E 1a Part - Rafa Luz dona la cara després de la dura derrota a la Lliga Endesa contra el cuer

    El MoraBanc Andorra s'ha complicat la possibilitat de disputar la Copa del Rei després de perdre contra el cuer de la Lliga Endesa, el Delteco GBC, en una jornada en què grans equips, com el Reial Madrid o el Baskonia, també van ser derrotats. Rafa Luz avança la situació després d'aquest cop i explica que li agrada molt el país i el fred, tot i ser brasiler.

  • Dia E 2a Part - Carola Vila salva un mal cap de setmana per a l'esquí andorrà

    Repassem els resultats del cap de setmana per als esquiadors de la FAE, com el primer lloc de Carola Vila en una prova FIS, però també la situació de la Mireia Gutiérrez després de l'operació o l'actuació de Joan Verdú, que no ha passat el tall a la Copa del Món a Alta Badia, a 84 dies per a la gran cita de l'any, les finals de la Copa del Món de Grandvalira Soldeu-El Tarter 2019.

  • Dia E 3a Part - Els 'Campeones' dels Special Olympics

    Amb motiu de la projecció de la pel·lícula espanyola Campeones aquest dilluns a les 19.30 hores en benefici d'Special Olympics Andorra, convidem els atletes Enric Adran (bàsquet) i Nàdia Roser (judo), i els entrenadors Toni Besolí (judo) i Xavier Gómez (bàdminton) perquè ens expliquin com és la seva situació. També ens avancen que hi haurà 21 representants andorrans en sis disciplines els pròxims jocs mundials d'Special Olympics a Abu Dhabi.

Facebook

Twitter