Comparteix:
Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.
Dia E, amb Joan López. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h
Direcció i presentació: Joan López Realització: Xavi Fajardo Producció: Eva Pons
Comencem el programa amb un repàs de l'actualitat esportiva i els resultats del cap de setmana amb Joel Romero.
Parlem amb la jugadora i entrenadora de bàsquet Clàudia Guri sobre els seus reptes, el seu futur i la campanya de la federació de bàsquet "Encistella els estereotips". Guri assegura estar molt centrada en la feina com a entrenadora per transmetre tot el que l'esport li ha donat.
Ens visita un dels millors esportistes del país, Irineu Esteve. Torna del Tour d'Ski amb un 22è lloc però no acaba d'estar del tot satisfet. El proper gran repte, el Mundial del febrer a Alemanya.