Comparteix:
Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.
Dia E, amb Joan López. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h
Direcció i presentació: Joan López Realització: Xavi Fajardo Producció: Eva Pons
L'ajornament dels partits de bàsquet del MoraBanc Andorra, en detectar-se casos de Covid-19 al conjunt tricolor abans del partit contra l'Unicaja, que s'havia de jugar aquest passat cap de setmana a Màlaga, i el resultat del FC Andorra, que se situa entre els tres primers d'aquesta fase de lluita per l'ascens a segona A són dos dels resultats més destacats dels compromisos esportius del cap de setmana.
La temporada ha anat millor del previst per a Joan Verdú, tenint en compte que venia d'una lesió important. Els seus resultats han estat els millors en categoria masculina d'un esquiador de la FAE. Tot i continuar la recuperació de la darrera lesió, diu que està "especialment motivat" perquè enguany sí que podrà fer "una pretemporada normal, tranquil·la, treballant bé, provant el material".
L'alpinista resident Gonzalo Fernández intentarà coronar al juny el seu primer vuitmil. Aquest finisher d'Eufòria espera fer cim al Gashebrum II sense xerpes i sense oxigen. En aquesta entrevista ens explica el seu camí des de l'Aneto fins a la muntanya sinopaquistanesa i mostra la granota de plomes que farà servir per suportar les baixíssimes temperatures que li esperen.