Comparteix:
Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.
Dia E, amb Joan López. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h
Direcció i presentació: Joan López Realització: Xavi Fajardo Producció: Eva Pons
Rebem el jugador de l'FC Andorra, Hector Hevel, després que l'equip hagi guanyat al Sabadell a casa. Una victòria d'or en un moment clau si es vol aconseguir l'ascens directe. Queden només 5 partits i Hevel ens explica com ho viu i s'ho planteja el conjunt tricolor.
Javi Borrego és tota una institució del vòlei al país. Aquest diumenge va jugar el seu últim partit com a jugador a casa, però ens explica que la seva vinculació amb aquest esport no acaba aquí. Continuarà aportant la seva experiència des d'un altre vessant.
Queden poc més de dos mesos per a la segona edició de la MTB Clàssic-Pyrénées, la prova de bicicleta de muntanya de l'Andorra Multisport Festival, i ens posem al dia de totes les novetats amb el director de cursa, Carles Turné. De moment ja s'ha superat amb escreix la xifra d'inscrits de la primera edició.