Comparteix:
Cada dilluns al Dia E repassem el més destacat de l'actualitat esportiva del cap de setmana. Repassem les imatges més interessants i els principals protagonistes venen al plató per analitzar-ho tot en primera persona. Resums, classificacions, resultats, entrevistes i moltes altres coses perquè ningú es quedi sense conèixer-ho tot de l'esport andorrà.
Dia E, amb Joan López. Dilluns a les 14.15 i a les 21.20 h
Direcció i presentació: Joan López Realització: Xavi Fajardo Producció: Eva Pons
Domi Trastoy i Gonzalo Fernández compartiran per primera vegada expedició a l'Himàlaia, per intentar coronar el cim del Kanchenjunga, el tercer més alt del planeta. Per a Trastoy el projecte coincideix amb un any especial, quan es compleixen 10 anys de la seva ascensió a l'Everest. Ens expliquen que el Kanchenjunga és un dels vuit mils considerats com més difícils i perillosos. Si les condicions ho permeten intentaran atacar el cim a mitjan maig.
Repassem el cap de setmana, que ens deixa grans resultats a la neu, com el 12è lloc d'Irineu Esteve en el debut als Mundials d'esquí de fons de Planica, o el 19è de Joan Verdú al gegant de la Copa del Món de Palisades Tahoe, que el fa escalar posicions a la general i augmenta les seves opcions de ser a les finals del mes vinent a Andorra. També parlem de la derrota del Futbol Club Andorra a Santander, entre altres cites.
Continuem el compte enrere per a les finals de la Copa del Món d'esquí alpí amb el director d'operacions, Enric Barbier. Queden tot just dues setmanes per a la gran cita i repassem la darrera hora de la preparació de les pistes, especialment de la pista Avet de Soldeu. Barbier destaca la importància de les finals com a gran aparador de la candidatura andorrana per organitzar els Campionats del Món de 2029.