Comparteix:
L’Ara i Aquí engega la dinovena temporada als matins de RNA renovant el compromís d’oferir ràdio de proximitat i amb vocació i convicció de servei públic. Compromís que es plasma en la voluntat de compartir des d'aquesta nova temporada 6 hores diàries al servei de l’oient amb informació, opinió, entreteniment, seccions, actualitat, convidats i col·laboradors. Fidels al nom del programa, estarem pendents de tot el que passa “Ara”, en el nostre entorn temporal, i “Aquí”, situant Andorra com a eix central d’interès. Arrencarem al punt de les 7h amb un tram dedicat a la informació i els serveis, fins el moment de “El Cafè de l’Ara i Aquí”, l’espai amb entrevistes i tertúlies amb protagonistes d’actualitat. I després, un munt de possibilitats amb experts en temes de caire molt divers, fins el punt de les 13h.
Pàgina de Facebook Perfil de Twitter E-mail: araiaqui@rtva.ad Telf: (+376) 873 777
Un equip, al vostre servei, Ara i Aquí.
Direcció i presentació: Montse Grau
Redacció i locutor: Òscar Royo
Producció: Àlex Moldes
Control de so: Thierry Morat i Ricard Porcuna
En el primer Cafè de la setmana hem parlat de la Cimera Iberoamericana Andorra2020 amb la ministra d'Exteriors, Maria Ubach, que ens ha comentat el contingut política i institucional de l'esdeveniment, i el Director gerent de la Fundació de la Cimera, Joan Marc Joval, que ens ha explicat bona part del vessant organitzatiu i logístic.
Cafè sobre la Cimera Iberoamericana Andorra 2020 amb la ministra d'Exteriors, Maria Ubach, i el Director gerent de la Fundació de la Cimera, Joan Marc Joval.
Laurent Simons és un nen de 9 anys que d'aquí un mes es convertirà en el graduat universitari més jove del món. Al desembre acabarà de cursar Enginyeria Elèctrica a la universitat d'Eindhoven. Ha estat el tema de l'Apunt de l'Àlex Moldes, a partir d'una notícia del portal 3-24.
Quines són les claus del treball en equip? Com funcionen els equips d'alt rendiment? El 'Via coaching', amb l' Anna Bentanachs, de KAXI Coaching, ha tractat d'aquest tema.
L'actualitat esportiva, els resultats del cap de setmana i els convidats del 'Dia E', a ATV, han obert la quarta i darrera hora del programa.
El creador de Knowlidays, el Pierre Olivier Davasse, ha vingut avui acompanyat del xef Carles Flinch. Han explicat l'experiència de preparar un sopar amb un xef professional en el seu restaurant i disfrutar del mateix amb ell i els altres participants.