Ara i Aquí

Comparteix:

L’Ara i Aquí engega la dinovena temporada als matins de RNA renovant el compromís d’oferir ràdio de proximitat i amb vocació i convicció de servei públic. Compromís que es plasma en la voluntat de compartir des d'aquesta nova temporada 6 hores diàries al servei de l’oient amb informació, opinió, entreteniment, seccions, actualitat, convidats i col·laboradors. Fidels al nom del programa, estarem pendents de tot el que passa “Ara”, en el nostre entorn temporal, i “Aquí”, situant Andorra com a eix central d’interès. Arrencarem al punt de les 7h amb un tram dedicat a la informació i els serveis, fins el moment de “El Cafè de l’Ara i Aquí”, l’espai amb entrevistes i tertúlies amb protagonistes d’actualitat. I després, un munt de possibilitats amb experts en temes de caire molt divers, fins el punt de les 13h.

Pàgina de Facebook       Perfil de Twitter      E-mail: araiaqui@rtva.ad     Telf: (+376) 873 777

Un equip, al vostre servei, Ara i Aquí.

Direcció i presentació: Montse Grau
Redacció i locutor: Òscar Royo
Producció: Àlex Moldes
Control de so: Thierry Morat i Ricard Porcuna


Ara i Aquí 28 de maig de 2021

  • Ara i aquí 2.0 - Susanna Simon, directora del pla de gestió de la Vall del Madriu

    La directora del pla de gestió de la Vall del Madriu, Susanna Simon, assegura que les administracions implicades ajudaran a suportar els sobrecostos que els cortalans hauran de fer front en el cas que vulguin fer millores a les seves bordes. I és que amb l'aprovació de la nova ordinació queda prohibit l'accés rodat a tota la vall. Amb la nova ordinació es pretén continuar protegint la vall, però promocionant-la perquè es conegui tant dins com fora del país.

  • El cafè de l'Ara i Aquí amb Susana Simon

    La directora del pla de gestió de la Vall del Madriu, Susanna Simon, assegura que les administracions implicades ajudaran a suportar els sobrecostos que els cortalans hauran de fer front en el cas que vulguin fer millores a les seves bordes. I és que amb l'aprovació de la nova ordinació queda prohibit l'accés rodat a tota la vall. Amb la nova ordinació es pretén continuar protegint la vall, però promocionant-la perquè es conegui tant dins com fora del país.

  • ONCA amb Àlex Arajol: professionals de la música

    A l'espai ONCA ens visita l'Àlex Arajol, violí de l’ONCA i arxiver de la Fundació ONCA, que ens explica la seva trajectòria com a músic professional.

  • En connexió amb Judith Rodrigo: pintures murals

    L'artista Judith Rodrigo ens desvela alguns dels secrets del treball que està desenvolupant al parc del Prat del Colat de La Massana. Un mural que hauria d'estar finalitzat abans que acabi el mes de juny.

  • Els esports amb Joan López: Copa Constitució

    Arriba el final de la temporada i aquest diumenge estarem pendents de la celebració de la final de la copa Constitució. Tot i això, encara està en joc algunes competicions esportives.

  • La cuina amb Christian Zanchetta: Tatin de pastanaga amb comí i formatge de cabra gratinat

    El nostre xef de capçalera ens proposa tancar-nos a la cuina per preparar una tatin de pastanaga amb comí i formatge de cabra gratinat

  • De cine amb Òscar Royo: Tres estrenes

    Tres estrenes a la cartellera d'aquesta setmana. Aventures a "Cruella" un dels personatges clàssics de la Disney, drama amb el retorn de Kevin Costner i Diane Lane a "Uno de nosotros" i finalment un thriller que fa molt bona pinta amb Jason Statham "Despierta la furia" dirigit pel gran Guy Richie.

  • Ni lloca ni poll amb Miki Ripoll: Segrestos

    "Bielorússia fa desviar un avió de Ryanair per detenir un periodista perseguit per Lukaixenko". Aquest titular del passat dia 23 de maig ha provocat al Miqui Ripoll que avui ens parla de segrestos.Com sempre, ens ho explica amb música de qualitat com la que fan B.A Robertson, Blondie, Fleetwood Mac, Bon Jovi o els mítics Ramones.

Facebook

Twitter