Comparteix:
L’Ara i Aquí engega la dinovena temporada als matins de RNA renovant el compromís d’oferir ràdio de proximitat i amb vocació i convicció de servei públic. Compromís que es plasma en la voluntat de compartir des d'aquesta nova temporada 6 hores diàries al servei de l’oient amb informació, opinió, entreteniment, seccions, actualitat, convidats i col·laboradors. Fidels al nom del programa, estarem pendents de tot el que passa “Ara”, en el nostre entorn temporal, i “Aquí”, situant Andorra com a eix central d’interès. Arrencarem al punt de les 7h amb un tram dedicat a la informació i els serveis, fins el moment de “El Cafè de l’Ara i Aquí”, l’espai amb entrevistes i tertúlies amb protagonistes d’actualitat. I després, un munt de possibilitats amb experts en temes de caire molt divers, fins el punt de les 13h.
Pàgina de Facebook Perfil de Twitter E-mail: araiaqui@rtva.ad Telf: (+376) 873 777
Un equip, al vostre servei, Ara i Aquí.
Direcció i presentació: Montse Grau
Redacció i locutor: Òscar Royo
Producció: Àlex Moldes
Control de so: Thierry Morat i Ricard Porcuna
L'excònsol d'Encamp, Jordi Torres, ha estat el protagonista del Cafè d'aquest divendres. Amb ell hem fet balanç dels dos mandats en què ha estat cònsol, un menor, al costat de Jordi Mas, i en aquest últim, major, al costat d'Esther París.
L'excònsol d'Encamp, Jordi Torres, ha estat el protagonista del Cafè d'aquest divendres. Amb ell hem fet balanç dels dos mandats en què ha estat cònsol, un menor, al costat de Jordi Mas, i en aquest últim, major, al costat d'Esther París.
A l'Apunt de l'Àlex Moldes, avui, el resum del convuls 2019 des de l'esfera internacional, segons un recull d'una informació d'Europa press.
"Tributo a Sabina. Ni tan joven ni tan viejo" és un disc doble d'homenatge a Joaquín Sabina. 25 temes interpretats per alguns dels seus amics. L'Òscar Royo l'ha portat avui a l'espai 'Donem la nota'.
En els 'Maridatges inversos', i per lligar amb un champagne Louis Roederer Brut Premier que va proposar. el José Antonio Guillermo, el Christian Zanchetta ensenya avui a fer unes molt pacífiques 'Bombes dolces d'hivern'.
Les darreres novetats programades a Cinemes Illa són "Richard Jewell", "El oficial y el espia", "La maldición" i "La gallina Turuleca". Les ha presentar l'Òscar Royo.
MoraBanc Andorra, FC Aandorra, Irineu Esteve i Dakar han estat els temes destacats de l'actualitat esportiva que ha comentat el Joel Romero en el tram final del programa.