Comparteix:
L’Ara i Aquí engega la dinovena temporada als matins de RNA renovant el compromís d’oferir ràdio de proximitat i amb vocació i convicció de servei públic. Compromís que es plasma en la voluntat de compartir des d'aquesta nova temporada 6 hores diàries al servei de l’oient amb informació, opinió, entreteniment, seccions, actualitat, convidats i col·laboradors. Fidels al nom del programa, estarem pendents de tot el que passa “Ara”, en el nostre entorn temporal, i “Aquí”, situant Andorra com a eix central d’interès. Arrencarem al punt de les 7h amb un tram dedicat a la informació i els serveis, fins el moment de “El Cafè de l’Ara i Aquí”, l’espai amb entrevistes i tertúlies amb protagonistes d’actualitat. I després, un munt de possibilitats amb experts en temes de caire molt divers, fins el punt de les 13h.
Pàgina de Facebook Perfil de Twitter E-mail: araiaqui@rtva.ad Telf: (+376) 873 777
Un equip, al vostre servei, Ara i Aquí.
Direcció i presentació: Montse Grau
Redacció i locutor: Òscar Royo
Producció: Àlex Moldes
Control de so: Thierry Morat i Ricard Porcuna
El president mundial de la FIABCI, Jordi Ribó, planteja l'habitatge assequible destinat a la classe mitjana treballadora com a possible solució al problema de l'habitatge i que passaria per una aliança entre el sector públic i el privat. Ribó afegeix que la pandèmia ha provocat que el sector immobiliari vagi a l'alça, ja que molta gent ha optat per abandonar les ciutats per anar a viure cap a localitats perifèriques per guanyar qualitat de vida. Ara bé, Ribó considera que estem lluny d'estar creant una bombolla immobiliària.
El president mundial de la FIABCI, Jordi Ribó, planteja l'habitatge assequible destinat a la classe mitjana treballadora com a possible solució al problema de l'habitatge i que passaria per una aliança entre el sector públic i el privat. Ribó afegeix que la pandèmia ha provocat que el sector immobiliari vagi a l'alça, ja que molta gent ha optat per abandonar les ciutats per anar a viure cap a localitats perifèriques per guanyar qualitat de vida. Ara bé, Ribó considera que estem lluny d'estar creant una bombolla immobiliària.
La Cristina Llau de Morabanc destaca el moment dolç que continuen vivint els mercats europeus i americans. Ara bé, l'amenaça inflacionista comença a sobrevolar en aquest entorn de bonança. No obstant això, caldrà esperar a dijous per escoltar les declaracions que ens puguin arribar del BCE.
Avui al covers, un clàssic. Proposem el tema "Blowin' in the Wind" de Bob Dylan. Apareix l'any 1963 en el disc "The Freewheelin' Bob Dylan". N'hi ha moltes vesions i nosaltres n'hem triat algunes de prou imponents. (Stevie Wonder, Joan Baez, Dolly Parton o Elvis són avui protagonistes).
El doctor Albert Dorca s'acomiada de la temporada d'enguany fent una extensa explicació del moment de pandèmia en què ens trobem. Què en sabem de la variant Índia? Fa modificar el pla de vacunació establert? Les vacunes continuaran sent efectives per protegir-nos d'aquesta variant?
L'advocat Jordi Vintró assegura que el dret és una carrera universitària avorrida. Ara bé, tot depèn, com sempre, del professorat. Vintró aconsella triar el professor que estigui exercint com a advocat, ja que així l'assignatura es pot fer més amena en tractar-se casos reals.
L'equip de l'Aula tecnològica Loopa es va quedar a les portes de la gran final del VEX WORLDS IQ Challenge. Un resultat històric per a Max Peris i Alan Mitjan i evidentment, per a tots els companys de Loopa. El Joan Rovira ens explica tots els detalls d'aquest moment únic.
El meló és una "fruita" ideal per mantenir-nos hidratats durant els mesos de calor. Conté molta vitamina A, que és bona per la vista i minerals amb efectes protectors per a l'organisme. Amb el Pep Ramos ens mirem els diferetns tipus de meló destacant-ne concretament tres. I de regal, una recepta:Crema freda de meló amb encenalls de pernil ibèric.