Comparteix:
L’Ara i Aquí engega la dinovena temporada als matins de RNA renovant el compromís d’oferir ràdio de proximitat i amb vocació i convicció de servei públic. Compromís que es plasma en la voluntat de compartir des d'aquesta nova temporada 6 hores diàries al servei de l’oient amb informació, opinió, entreteniment, seccions, actualitat, convidats i col·laboradors. Fidels al nom del programa, estarem pendents de tot el que passa “Ara”, en el nostre entorn temporal, i “Aquí”, situant Andorra com a eix central d’interès. Arrencarem al punt de les 7h amb un tram dedicat a la informació i els serveis, fins el moment de “El Cafè de l’Ara i Aquí”, l’espai amb entrevistes i tertúlies amb protagonistes d’actualitat. I després, un munt de possibilitats amb experts en temes de caire molt divers, fins el punt de les 13h.
Pàgina de Facebook Perfil de Twitter E-mail: araiaqui@rtva.ad Telf: (+376) 873 777
Un equip, al vostre servei, Ara i Aquí.
Direcció i presentació: Montse Grau
Redacció i locutor: Òscar Royo
Producció: Àlex Moldes
Control de so: Thierry Morat i Ricard Porcuna
Sandra Tudó, consellera de Liberals d'Andorra+Independents al comú d'Ordino, ha tancat avui la sèrie d'entrevistes als representants de les minories comunals al Cafè de l'Ara i Aquí, comentant l'arrencada del mandat comunal i temes d'interés de la parròquia i de l'àmbit comunal general. El Cafè ha arribat a dos quarts de 10h, just després de l'ampli tram informatiu inicial i de serveis que engega a les 8h. Un bloc que hem compartit amb el Xavi Albert, en les informacions nacionals i internacionals, i el Xavi Bonet, a la informació esportiva. Tenim també contacte amb el Centre nacional del Trànsit, amb la previsió del temps del Lluís Miquel Pérez, i la repassada a la premsa. Entre les 10h i les 11h, l'Apunt de la Viviana Besolí ha arribat abans de la visita de l'Anna Viaplana a l'espai El nostre entorn. Avui, conversa amb Gerard Moliné, dissenyador industrial i un dels responsables de l'empresa Urnabios, ubicada a La Seu d'Urgell. Hem tancat l'hora amb la revista d'Actualitat musical de la Meri Picart, que avui ens ha parlat molt del festival d'Eurovisió que se celebra aquesta setmana. I al tram final, els Llistats de l'Òscar Royo, el Sobrellengua, del Marc Cortés, tècnic del Servei de Política Lingüística, i la repassada als resultats del cap de setmana esportiu, amb el Xavi Bonet.
Sandra Tudó, consellera de Liberals d'Andorra+Independents al comú d'Ordino, ha tancat avui la sèrie d'entrevistes als representants de les minories comunals al Cafè de l'Ara i Aqui.
La consellera de Liberals d'Andorra+Independents al comú d'Ordino, Sandra Tudó, ha tancat avui la sèrie d'entrevistes al Cafè de l'Ara i Aquí amb els representants de les minories comunals.
A l'espai El nostre entorn, amb l'Anna Viaplana, hem parlat amb Gerard Moliné, un dels responsables de l'empresa UrnaBios: Afincada a La Seu d'Urgell, propietat dels germans Moliné, s'ha convertit en la primera firma de disseny industrial del món a construir una incubadora on dipositar les cendres del difunts i transformar-les en un arbre.
La Meri Picart obre cada dilluns la revista d'Actualitat musical. Aquesta és setmana eurovisiva i bona part de l'espai ha estat centrat a comentar les incidències de les dues semifinals, demà i dijous, i els principals favorits per a la final de dissabte a Estocolm.
El Marc Cortés ha obert el Sobrellengua d'avui amb les novetats a l'Optimot, on s'han incorporat al cercador diverses fitxes sobre locucions, frases fetes i refranys catalans.
A la repassada dels resultats del cap de setmana esportiu, el Xavi Bonet obre la secció amb dues informacions de bàsquet. La derrota, tot i el bon partit que va fer ahir el MoraBanc Andorra davant el Labora Kutxa Baskonia, i la victòria, amb permanència inclosa, del segon equip del club, davant el Masnou, a la darrera jornada del grup C de la Lliga EBA. El company destaca també la derrota del FC Andorra a Sants, que esvaeix, gairebé de tot, les possibilitats d'ascens dels tricolors.